Praktische informatie voor ouders

>>> Krijgt u een foutmelding? Of krijgt u géén mail ter bevestiging? Dan heeft u nog niet besteld! <<<

Als meerdere mensen dezelfde route tegelijk bestellen, is één iemand altijd de eerste. De rest krijgt dan gedurende het bestelproces deze melding dat er geen plaatsen meer beschikbaar zijn. Is dat bij u gebeurd? Of werd u terug gestuurd naar de homepagina? Dan heeft u helaas de bestelling niet binnen. 

U kunt eenvoudig checken of het gelukt is. Kijk in uw mailbox of u een bevestigingsmail heeft binnen gekregen, vergeet uw spambox niet... Heeft u geen mail? Dan moet u opnieuw bestellen!

  • - Als er geen plaatsen meer beschikbaar zijn, kunt u zich niet meer inschrijven voor deze keuze.
  • - Als er minder plaatsen beschikbaar zijn dan u gevraagd heeft dan kunt u ervoor kiezen om minder deelnemers op te geven. U moet dan wel alle gegevens opnieuw invullen.

Bestel opnieuw tot u een scherm krijgt met "Dank voor uw bestelling". U krijgt dan ook de mail toegestuurd. 

Voorbeeld foutmelding: 

Aanmelding Activiteiten 

  • Na aanmelding ontvangt u een bevestiging van deelname. 
  • Indien een activiteit onverhoopt niet plaatsvindt, zullen wij uw betaling terugstorten. Uiteraard zullen wij in overleg met u kijken of er alternatieven te bieden zijn. 
  • Restitutie van reeds betaalde bedragen omdat uw kind onverhoopt niet kan deelnemen, is behoudens uitzonderlijke omstandigheden, uitgesloten. 

Overige informatie activiteiten 

  • Bij verhindering graag even afmelden per mail (zie kopje contact) 
  • Ouders/verzorgers zijn verantwoordelijk voor het vervoer van en naar de activiteiten. 
  • Deelnemen aan de activiteiten is geheel op eigen risico.