Omschrijving

digitaalvaardig basis

Deze cursus is bedoeld voor Senioren met weinig tot geen kennis van de computer  en internet.

De cursus bestaat uit 6 bijeenkomsten  van 2 uur en wordt gegeven in een van de zalen van het Ewoud & Elisabeth Gasthuis, Gansfortstraat 4 te Wijk bij Duurstede.

we  hopen dat de deelnemer voldoende tijd wil vrijmaken om thuis te oefenen.

bij de cursus hoort een cursusboek

de deelnemer dient in het bezit te zijn van een laptop of desktop met Windows 10

Heeft U thuis een desktopcomputer neem dan even contact op met Stichting-Binding 0343572000

De cursusdagen  zijn maandagochtend 09:30-12:00

14/10, 21/10, 28/10, 4/11, 11/11 en 18/11, 2019

EXTRA:Gratis Lidmaatschap seniorweb tot eind 2020 (indien nog geen lid)

Tijdens deze sessies besteden wij veel aandacht aan de basisvaardigheden en u vertrouwt raken met de laptop of PC. Het oefenprogramma wat wij in de lessen gebruiken is ook voor thuis te gebruiken. Vertrouwen krijgen en omgaan met de computer is de rode draad in deze cursus.

Van het aanmelden op uw computer de basishandelingen om te internetten Omgaan met email, accounts en met de diensten van de Digitale Overheid, zoals DigiD, Mijn overheid

Internetbankieren is ook een van de onderwerpen

Bij vragen vooraf kunt u bellen met Stichting Binding, telefoonnummer. (0343-) 473075 of via de e-mail:  info@stichting-binding.nl. De docent zal dan contact met u opnemen. Aanmelden doet u via de website https://doemee.stichting-binding.nl/artikelen/cursus  U kunt ook elke 2 weken (oneven weken) binnen lopen in de bibliotheek van Wijk Bij Duurstede, van 13.30 – 15.00 uur.

Digitaal vaardig Basis

€ 55,00

maandagochtend 09:30-11:45/14/10, 21/10, 28/10, 4/11, 11/11 en 18/11.

Snel en gemakkelijk betalen

iDEALFactuur