Omschrijving

cursus Android tablet

Deelname voor deze cursus kan alleen met een eigen Android tablet. Deze neemt u mee naar de les.Android is het besturingssysteem van Google voor tablets en telefoons . Deze cursus beschrijft wat Android in huis heeft en hoe je de krachtige functies van de tablet volledig benut. Van het toetsenbord en de installatie tot het gebruik van apps en de bespreking van nuttige tips en trucs: je leert alles om het meeste uit je Android Tablet te halen.

Tijdens deze lessen leert u stap voor stap wat de belangrijkste mogelijkheden op de tablet zijn. Zoals : surfen op internet, e-mailen, werken met apps, nieuwe apps downloaden, verbinding maken met het wifi netwerk, enz.

donderdagmiddag 13:30-16:00 : Totaal 4 lessen (€ 27).

deelnemers minimaal 5 maximaal 10

U kunt zich  ook direct aanmelden via deze site of in het digitaal cafe in de bibliotheek.of via de e-mail: : info@stichting-binding.nl.

Vermeld u hierbij dan altijd uw naam en telefoonnummer e-mailadres. zodra er voldoende aanmeldingen zijn gaan we cursusdata inplannen en wordt er met u contact opgenomen

Wanneer de cursus vanwege onvoldoende deelname niet door gaat  wordt uw gedane betaling teruggestort

EXTRA:Gratis Lidmaatschap seniorweb tot eind 2020 (indien nog geen lid)

Bij vragen vooraf kunt u bellen met Stichting Binding, telefoonnummer. (0343-) 473075 of via de e-mail: : info@stichting-binding.nl. De docent zal dan contact met u opnemen.U kunt ook elke 2 weken (oneven weken) binnen lopen in de bibliotheek van Wijk Bij Duurstede, van 13.30 – 15.00 uur.

cursus Android tablet

€ 27,00