Computersoos

locatie: E&E Gasthuis  Gansfortstraat 4 3961CR Wijk bij Duurstede

2019: 17/10, 31/10, 14/11, 28/11, 12/12

2020: 23/01, 6/02, 20/02, 5/03, 19/03, 2/04, 16/04, 14/05

inspirerende bijeenkomsten om  meer te leren over het gebruik van computer- programma's. De onderwerpen die op dit moment in de belangstelling staan komen aan de orde. De onderwerpen worden met de groep samengesteld.

U werkt al regelmatig op de computer met windows 10

De docenten en assistent-docenten zijn allen Ambassadeurs van SeniorWeb en lid van ons leercentrum.  seniorweb is al 20 jaar  actief met als doel de digitale wereld begrijpelijk te maken voor iedere leeftijd, zodat iedereen het gemak en het plezier van computer en internet kan ervaren.

EXTRA:Gratis Lidmaatschap seniorweb tot eind 2020 (indien nog geen lid)

Naast de kennisdeling  is het  belangrijk dat u zich op uw gemak voelt binnen de groep. Er is voldoende gelegenheid tot het stellen van vragen.  De bijeenkomsten bestaan meestal uit een inleidend gedeelte, waarin uitleg wordt gegeven over het onderwerp. Daarna is er voldoende tijd om praktisch aan de slag te gaan. En niet geheel onbelangrijk, de middag mag ook gezellig zijn. Een pauze inclusief een kopje koffie/thee zit in het programma.

U neemt uw eigen laptop/notebook mee naar de bijeenkomsten.

Heeft U thuis een desktopcomputer neem dan even contact op met Stichting-Binding

0343572000 Neem ook altijd een USB Stick mee. En bij voorkeur een losse computermuis.

U kunt zich direct aanmelden via deze site of in het digitaal cafe in de bibliotheek (woensdagmiddag in oneven weken), Stapt u later in, overlegt u dan even via de administratie hoe u zich hiervoor kunt aanmelden en wat voor u de kosten zijn. Contactpersoon: Docent. Bereikbaar via Stichting Binding, telefoonnummer 0343-572000. E-mail: info@stichting-binding.nl.

Computersoos

€ 92,00